Інформатика 5 клас

Симулятор комп'ютерної мережі

Операційна система

Завдання у Scratch для 5 - 6 класу "Насос і Кулька"

Привіт. Ми з Вами вже розглянули поняття обробників подій у середовищі Scratch. Тому сьогодні пропоную невеличке тренувальне завдання. Користуючись заготовкою проекту  або самостійно (це ще краще) створіть проект за зразком відео. 
Уточнення: Завдання стосується теми "Обробники подій". Керувати насосом має учень. По натисканню клавіші "стрілка вгору" насос підіймається, а по натисканню клавіші "стрілка вниз" опускається. Кулька повинна збільшуватись у відповідь на роботу насосу.
Зверніть увагу, що насос і кулька - окремі спрайти.

Розгалуження у Scratch

Події у Scratch. Оброники подій.

Живі істоти увесь час перебувають у світі подій. Дзвінок на урок для учня чи вчителя, зелений колір світлофору для пішохода чи водія, день народження для іменинника, тінь від орла на траві для кролика чи цифра один на табло поруч з прізвищем для спортсмена. Все це події. Події які постійно відбуваються в житті живих істот. І звичайно кожна жива істота реагує на ці події. Не на всі, а лише на ті які закладено в інстинктах чи отримані в процесі навчання. Скажімо для кролика зелений колір світлофору мало що скаже, але людина яка стоїть на переході чи сидить за кермом автомобіля буде реагувати відповідно.
 

Гра - збери комп'ютер

Від теорії до практики. Зіграйте у гру, та зберіть комп'ютер.
Комп'ютер для студента

Будова комп'ютера

Пристрої з яких складається сучасний персональний комп'ютер поділяються на зовнішні та внутрішні.